Известие

Collapse
No announcement yet.

Нормално ли е това?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от salih84 Покажи съобщение
    Здравей колег 'pace' ,казваш да се примиря че няма да имам парно. Пробвал ли си да правиш нещо по въпроса, например смяна на водна помпа.
    При теб как се държи колата по баир какви температури вдига? Питам за да мисля аз какво да пробвам или както казваш няма да стане.

    ПОЗДРАВИ
    На мен ми се струва,че има проблем с клапата за топло и студено,струва ми се,че не затваря плътно.Водната помпа снощи ми се наложи да и махам капачето отзад понеже сменявах тапи на блока и пречеше...перфектна е,лопатките са като нови,не превърта на оста...та и тя отпадна като вариант за слабото парно,за мен клапата остава единствения виновник но този ремонт няма да се осъществи поне за сега...имам познат с Делта 1.9тд парното му топи обувки и много му завиждам За темп. питаш...държи си 85-95гр само като е на място и при по дълго спускане започва да изстива,това било нормално за тоя мотор но за мене не е...дано съм ти бил полезен.
    Alfa 155 1.9TD '97 EX
    Alfa 166 2.4 JTD EX
    Alfa 156 2.4 JTD

    Comment


    • #32
      Мерси колега, и аз си мисля, че ако помпата не беше наред досега да съм я прегрял. За клапата топло/студено при мен нее проблема , защото аз като сменях радиатора на парното я проверих и си затваря добре , дори набелязах къде е плътно затворена за да може после като слагам жилата да я наглася да затваря добре.

      Направи ми впечатление обаче, че когато врътката е на студено въздуха минава само през климатичния радиатор, а като е на топло минава и през двата радиатора( на климатика и на парното), незнам дали така трябва да е.Според мен проблема е в това, че няма достатъчна циркулация на вода през радиатора на парното. Неможе при термостата да е 60 гр., а при парното с 20 по-малко.

      Някой ако има идеи да казва, но така не ми харесва.
      Фиат Мултипла 1.9 жтд фейслифт / Алфа Ромео 146 1.9 ТД ех/ Лада 2105 ех
      Американски форум: Питаш нещо и ти отговарят.
      Руски форум: Питаш нещо и теб те питат.
      Български форум: Питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп!

      Comment


      • #33
        Ми направи я така,че да е затворена към климатичния и виж резултата тогава.
        Alfa 155 1.9TD '97 EX
        Alfa 166 2.4 JTD EX
        Alfa 156 2.4 JTD

        Comment


        • #34
          Неможе колега, клапата има две позиции, за които съм писал в предния пост. Няма как да минава само през радиатора на парното.

          ПОЗДРАВИ!
          Фиат Мултипла 1.9 жтд фейслифт / Алфа Ромео 146 1.9 ТД ех/ Лада 2105 ех
          Американски форум: Питаш нещо и ти отговарят.
          Руски форум: Питаш нещо и теб те питат.
          Български форум: Питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп!

          Comment


          • #35
            Ако е сигурно че температурата на входящият антифриз, се различава с температурата на тоя в двигателят то вероятно има въздух в системата. При боксерите освен клапата, врътката топло/студено върти и кранче. При дизелите има ли кранче? Ако има трябва да се уверите че работи.
            При 60гр температура на мотора, парното няма да е като при другите двигатели, но все пак радиаторчето на парното трябва да достига приблизително температурата на двигателя. Като измервате температурата, поставете врътката на топло до край, без да пускате вентилаторът.
            Арфа Ромео 146 1.6 боксер

            Comment


            • #36
              Да колега и при дизела има кранче освен клапата. Когато сменях радиатора на парното проверих и кранчето, отваря и затваря нормално.
              Замерванията съм ги правил при напълно отворено кранче, както трябва да е и врътката, на максимално топло и без пуснат вентилатор. Днес пак мерих и странното е, че замерванията на 60 гр. на мотора при радиатора на парното пак беше около 40-42 гр., но когато стигна работна температура и на двете места на които меря стойностите почти се изравниха с разлика 2-3 гр.

              Само не разбрах колегата от предния пост, какво имаше в предвид с това, че парното няма да е както при другите двигатели?

              ПОЗДРАВИ!
              Фиат Мултипла 1.9 жтд фейслифт / Алфа Ромео 146 1.9 ТД ех/ Лада 2105 ех
              Американски форум: Питаш нещо и ти отговарят.
              Руски форум: Питаш нещо и теб те питат.
              Български форум: Питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп!

              Comment


              • #37
                Мисълта ми беше че дизелът загрява по бавно.
                Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                Comment


                • #38
                  не е ли обратно дизела да загрява по бързо спрямо бензина

                  Comment


                  • #39
                    Според мен бензина си загрява по-бързо, въпреки че ми се иска дизела да загрява по-бързо ама не става. Моята като е студена и я карам без да я настъпвам загрява доста бавно до работна температура, а при спускане започва да изстива. Най- бързо загрява при изкачване, това е положението.

                    А като чета jtd-тата как бавно загряват направо не ми се мисли.

                    ПОЗДРАВИ!
                    Фиат Мултипла 1.9 жтд фейслифт / Алфа Ромео 146 1.9 ТД ех/ Лада 2105 ех
                    Американски форум: Питаш нещо и ти отговарят.
                    Руски форум: Питаш нещо и теб те питат.
                    Български форум: Питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп!

                    Comment


                    • #40
                      Еми кат искате икономични мотори, така ще е
                      Тая икономия идва от някъде - примерно по-добро КПД. Топлината вместо да грее планетата, трябва да върши работа. Дизелов мотор гори по-малко от аналогичен бензинов и съответно загрява по-бавно.
                      166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                      ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                      Comment

                      Working...
                      X